محمدکیانمحمدکیان، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره

محمدکیان عزیزدل مامان وبابا

تولد گلپسر

1394/7/27 10:46
نویسنده : مامان نی نی
453 بازدید
اشتراک گذاری

 شکلکهای جالب آروین

ای تماشایی ترین مخلوق در روی زمین !

آسمانی میشوم وقتی نگاهت می کنم!

  تولدت مبارک   

4سالگی

تولدت عزیزم پراز ستاره بارون
پر از باد کنک و شوق، پر از آینه و شمعدون
الهی که همیشه واسه تبریک امروز
بیان یه عالم عاشق، بیاد هزار تا مهمون

    

متولدین امروز 

جشنتولدت مبارکجشن

تمام دارایی من قلبی است که در سینه دارم و برای تو می تپد ، آن را به تو تقدیم میکنم

تولدت مبارک عزیزترینم

happy-birthday(shabhayetanhayi.ir (7)  happy-birthday(shabhayetanhayi.ir (7)

پسندها (8)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان زهره
23 آبان 94 13:21
سلام عزیزم تولدت مبارک خوشگلم امیدوارم زیر سایه پدرومادرت جشن150 سالگیت رو دراین وبلاگ به ثبت برسونی امیدوارم به تمامی آرزوهات برسی خوشگلم میلادت هزاران بار مبارک
مامان نی نی
پاسخ
سلام خیلی خیلی ممنونم شاد باشید
آیداکوچولو
23 آبان 94 15:13
تولدت مبارک
مامان نی نی
پاسخ
ممنونم
کیمیا
24 آبان 94 10:04
برا من باز نمیکنه
سپیده
24 آبان 94 16:50
سلام. مبارک باشه. اگر رمز رو بدید در وبلاگ ثبت کنم
مامان نی نی
پاسخ
سلام بله در اولین فرصت
مامان عطرین
25 آبان 94 21:07
سلام و عرض ادب تولد پسرنازتون مبارک . مایل بودین رمز بدین تا عکساشم ببینم
مامان نی نی
پاسخ
سلام ممنونم حتما