محمدکیانمحمدکیان، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره

محمدکیان عزیزدل مامان وبابا

روزپدر

1393/2/22 23:58
نویسنده : مامان نی نی
248 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام  

ولادت باسعادت مولای عاشقان، امیر مؤمنان، علی علیه السلام، بر همگان مبارک باد .

پدرم..
دستانت بوی خدامیدهند...
نوازشم کن تاخداراحس کنم...

محمدکیان

دوست داشتنت

بزرگترین نعمت دنیاست

مرا شاد میکند

و لبخند را به دنیایم هدیه میکند

حتی این روزها گاهی پرواز میکنم

من این دوست داشتن را بیشتر از هرچیز در دنیا دوست دارم   

                         ​  

پسندها (1)

نظرات (2)

خاله جون
25 اردیبهشت 93 9:43
سلام وب قشنگی دارید اگه با تبادل لینک موافقید خبرم کنید لینکتون کنم
مامان نی نی
پاسخ
سلام.ممنونم.باافتخارلینک شدید.
مامان حسام کوچولو
1 خرداد 93 17:06
سلام گلم خوبي خيلي دلم برااتون تنگ شده بود
مامان نی نی
پاسخ
سلام عزیزم.شماخوبید؟ماهم دلتنگتون بودیم.