محمدکیانمحمدکیان، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره

محمدکیان عزیزدل مامان وبابا

31ماهگی گلپسر

1393/2/27 11:05
نویسنده : مامان نی نی
210 بازدید
اشتراک گذاری

  مژده مژده گلپسر مامان 31ماهه شده   

totalgifs.com aniversario gif gif 57.gif

تو وجودت واسه من یه معجزه ست
مثل تو هیچ کجا پیدا نمیشه
روز میلاد قشنگت میمونه
توی تقویم دلم تا همیشه
تولدت مبارک

niniweblog.com niniweblog.com niniweblog.com

محمدکیان

نگاهت را قاب می گیرم. در پس آن لبخند. که به من. شور و نشاط زندگی می بخشد.

امروز روز توست… تولدت مبارک

niniweblog.com niniweblog.com niniweblog.com 

عزیز دلم سی و یک ماهگیت مبارک.

31وماهگی

هزاران بار خدا را شکر که چنین روزی را آفرید
تا باغ جهان نظاره گر شکفتن گلی چون تو باشد . . .

روز شکفتنت مبارک

پسندها (5)

نظرات (8)

فرامادرانه
27 اردیبهشت 93 11:16
با عرض سلام فرامادرانه سایتی برای مادران ایرانی با نظرات و موضوعات پیشنهادی مادران را در راستای فرزند پروری بهتر راهنمایی کنید. موفقیت فرزندان + خانواده ی صمیمی = زندگی سرشار از عشق
مامان
28 اردیبهشت 93 10:08
وای چه گل پسر نازی دارید شما
مامان نی نی
پاسخ
ممنون.لطف دارید
خاله جون
29 اردیبهشت 93 17:55
سی و یک ماهگی گل پسرتون مبارکه
مامان نی نی
پاسخ
تشکرخانومی.
ღمــــامــــان یــهــ پســـر✿ــــرک شیــطو نـــღ
30 اردیبهشت 93 19:03
31ماهگی پسر نازت مبارک
مامان نی نی
پاسخ
ممنونم.زحمت کشیدید.
مامان
1 خرداد 93 10:09
به به چه گل پسری دارید شماو چه وبلاگ زیبایی.گلم پیش منم بیا و به وبلاگ منم سر بزن
مامان نی نی
پاسخ
سلام.ممنونم.چشم .خدمتتون میایییم.
مامان
3 خرداد 93 8:30
مامان سودابه
4 خرداد 93 14:10
محمد کیان عسل و گلم بزرگ شدی آقا شدی مثل گل توی باغها شدی بدو ببینم یک بوس آ بدار ومحکم تو از مامان بکن و مامان از تو به نیابت من
مامان نی نی
پاسخ
سلام مامانی جون خیلی خیلی مهربونم.ممنون که قدم رنجه نمودیدوتشریف آوردید.دوستتون دارم
مامان
5 خرداد 93 15:15
سلام عزیزم .عیدت مبارک باشد . امیدوارم که همیشه شاد و سالم و سرحال باشید .به من سر بزنید عزیزم
مامان نی نی
پاسخ
سلام عزیزم.ممنونم.چشم به روی دیده.مزاحمتون میشم.