محمدکیانمحمدکیان، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره

محمدکیان عزیزدل مامان وبابا

اعیاد شعبانیه

1393/3/10 19:06
نویسنده : مامان نی نی
220 بازدید
اشتراک گذاری

16900000 پسر گلم16900000 

شعبان بهانه ای است برای دوستی با خدا ، لحظه هایت سرشار از این دوستی باد.

شعبان   

ولادت سه نور ولایت بر شما مبارک

ماه میلاد سه پرچم دار عشق

دلبر و دلداده و دلدار عشق

ماه میلاد سه ماه عالمین ، سه نور تابناک آسمانی

حسین بن علی ، سجاد و عباس
     

برهمگان خجسته باد

  ribbon-line-006 ribbon-line-006

محمدکیان جون

نفس مامان

مینویسم سرشار از عشق

برای تویی که همیشه

تنها مخاطب خاص دلنوشته های منی...

برای تو که بخوانی و بدانی که

دوست داشتنت در من بی انتهاست........   

  

 
پسندها (4)

نظرات (5)

مامان
13 خرداد 93 9:01
سلام دوست عزیزم . صبح زیبایت بخیر و شادی . خوبی خانومی؟طوفان دیروز را چگونه گذراندید ؟جواب این پست را در وبلاگ خودم میدی عزیزم؟میخوام ببینم دوستان طوفان را چگونه گذراندند؟
مامان نی نی
پاسخ
سلام.باشه عزیزم
مامان
18 خرداد 93 8:13
سلام دوست عزیزم . امیدوارم که خدا همیشه پشت و پناه شما باشد
مامان نی نی
پاسخ
سلام ممنونم.موفق باشید
مامان آرشیدا
20 خرداد 93 10:14
من رمز میخوام
مامان
22 خرداد 93 10:35
شعبان شد و پيک عشق از راه آمد عطر نفس بقيه الله آمد با جلوه سجاد و ابوالفضل و حسين يک ماه و سه خورشيد در اين ماه آمد عید مبارک عزیزم
مامان نی نی
پاسخ
سلام ممنونم.عیدشما هم مبارک باشه.
مامان آرشیدا
22 خرداد 93 10:49
عزیزم این پست آخرت با رمز هم فعال نشد فکر کنم یه مشکلی داره
مامان نی نی
پاسخ
سلام گلم بررسی کردم.مشکلی نداشت.