محمدکیانمحمدکیان، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره

محمدکیان عزیزدل مامان وبابا

هزارروزگی محمدکیان جون

1393/4/23 8:55
نویسنده : مامان نی نی
177 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام بر گلپسر مامان 

امروز وارد هزار روزگیت شدی.

  

یعنی به لطف خدای مهربون هزار روزه که من تو اوج خوشبختی دارم با تو نفس میکشم.

دوستت دارم و به شکرانه اش پیشانیم بر خاک است.

    

امروز خورشید درخشان‌تر است

و آسمان آبی‌تر

نسیم زندگی را به پرواز می‌کشد

و پرنده آواز  جدید می‌سراید

امروز بهاری دیگر است

در روز تولد مهربان‌ترین

در میلاد کسی که  چشمانم با  حضورش بارانی است

امروز را شادتر خواهم بود

و دلم را به میهمانی آسمان خواهم برد

جشنی برای میلادت بر پا خواهم کرد

تمامی گلها و سبزه‌ها در میهمانی ما خواهند سرود

ای مهربان‌ترین

روزهای زندگی ات هر روز گوارا باد

 میلادت مبارک  

 

  

  

1000 روزگیت مبارک عشق مامان. 

محمدکیان

        

 پسرگلم 

خوب زندگی کن ، زیادبخند  ، وباتمام قلبت دوست بدار.

عشق من

ای تماشایی ترین مخلوق در روی زمین آسمانی میشوم وقتی نگاهت می کنم …
تولدت مبارک

 

my son

 دلبندم 

وقتی کسی اندازه ات نیست

 

 دست بـه اندازه ی خودت نزن...

عاشقتم 

   

محمدکیانم

 پسر قشنگم 

صدایت آغوشی ست از آرامش،

که هر بار می آید مرا غرق در خود می کند......

 جاودانه دوستت دارم 

 

پسندها (11)

نظرات (10)

مامانِ بهار
23 تیر 93 13:11
مبارکهههههههههههههه
مامان نی نی
پاسخ
ممنونممممم
پدر
23 تیر 93 13:27
سلام. از اینکه به وبلاگ من سر زدین ممنون ماشالله چه پسر نازی دارید خدا براتون حفظش کنه موفق باشید
مامان نی نی
پاسخ
سلام.ممنونم.خیلی متشکرم.لطف نمودید
مامانی هیما
23 تیر 93 15:21
اااااااااااااااای جونم چه گل پسری قربونش بشم
مامان نی نی
پاسخ
قربون شما.لطف کردید
مامان سودابه
24 تیر 93 3:19
سلام دخملی خوبی؟ گل پسرمون چطوره برو خصوصی
مامان نی نی
پاسخ
چشم -حتما
کیمیا
24 تیر 93 10:04
1000روزگی مبارک پسر نازم ایشاله 1000ساله بشی گلم
مامان نی نی
پاسخ
منونم.لطف کردیدن.
خاله جون
24 تیر 93 11:19
سلام قربون پسرم بشم . بوس رو لپاش
مامان امیررضا
24 تیر 93 16:27
ماشالله چه گل پسری .هزار روزگیت مبارک عزیزم . مامانی خیلی خوشحال شدیم به ما سرزدین بازم به ما سر بزنین منتظریم
مامان نی نی
پاسخ
سلام.ممنونم.لطف دارید.انشاا...
خاله جون
24 تیر 93 20:14
سلام ممنون طاعات شما هم قبول محمد کیان جون هزار روزگی مبارک خاله
مامان نی نی
پاسخ
سلام.خواهش میکنم.تشکر
مامان
5 مرداد 93 9:00
* خداوندا تو را شاکریم که یک ماه میهمان و این اجازه را به ما دادی تا سحرها عاشقانه با تو سخن بگوییم و درد دلمان را با تو بگوییم و اکنون روز اول شوال را بر ما عید گرداندی عید بر عاشقان مبارکباد.
مامان نی نی
پاسخ
سلام ممنونم.موفق باشید