محمدکیانمحمدکیان، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره

محمدکیان عزیزدل مامان وبابا

تولد سه سالگی

1393/7/27 8:23
نویسنده : مامان نی نی
1,181 بازدید
اشتراک گذاری

http://sheklakveblag.blogfa.com/ پریسا دنیای شکلک ها

سه سالگی

          

نه ماه نفست به نفسم بند بود و ... 

به دنیا آمدی ...

حالا سه سال است که

نفسم به نفست بند است تا ابد

سومین سالگردولادتت مبارک

27مهرتولدت مبارک گلم

   محصل 

**********تولدت مبارک**********

تولد، تولد

تولدت مبارک

مبارک مبارک

تولدت مبارک

لبت شاد و دلت خوش چو گل پرخنده باشی

بیا شمعا رو فوت کن که صد سال زنده باشی

تولد، تولد

تولدت مبارک

مبارک مبارک

 تولدت مبارک

عشق من.محمدکیان

 

      

 

عزیز دلم

تواین روز تولدت

الهی چشم حسودات همیشه کور 

 دل دشمنات پر ازغم 

روزگار بدخواهات همیشه تیره وتار

وشادی و نشاط وسلامتی ملکه ذهن و روح وجسم خودت باشه

و به همه آرزوهای خوبت برسی

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com      

  2020000020200000  20200000  20200000

 

عزیز دلم تولدت را تبریک می گویم و دعاگویم مزرعه ی زندگی ات

 

همواره پر از محصول موفقیت و بردباری باشد . .     

 امروز روز توست…..روز میلادت 

 

دنیا تبسم کرده است امروز با یادت

 

امروز بی شک اسمان ابی ترین ابیست

 

چرخ و فلک همچون دلم درگیر بی تابیست

 

 تولدت مبارک

عزیز دلم امسال بیشتر وبیشتر از هرسال دوستت دارم و عاشقانه میپرستمت.

وبدون که تا زنده هستم و زندگی میکنم نمیزارم هیچ ناراحتی و غمی تو زندگیت ببینی.

واینقدر مصمم هستم که بودنتو به نبودن تمامی دشمنانت از خداوند متعال خواستارم.

 _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

پسندها (3)

نظرات (5)

سحر
27 مهر 93 10:55
*************************** *******\/***\/****\/********** *******/\***/\****/\********** *******||***||****||********** *******||***||****||********** ***(---------------------------------)***** ***(-----------تولدت مبارک-------)***** ***(---------------------------------)***** ***(---------------------------------)***** **************************** محمد کیان جون 3 سالگیت مبارک عزیزم.
مامان نی نی
پاسخ
سلام ممنونم.لطف دارید
مامان امیرعلی
30 مهر 93 9:28
تولد مبارک گل پسر مامانی عکسهای تولد رو نمی ذاری ؟
مامان نی نی
پاسخ
سلام.ممنونم.چراعزیزم انشاا..هفته دیگه.
نرگس پاییزی
30 مهر 93 11:20
تولدت مبارک گل پسر قند عسلت...ایشالله120 ساله بشی
مامان نی نی
پاسخ
خیلی ممنونم.موفق باشید
معصومه
27 آبان 93 18:24
سلام ممنونم که سرافرازم کردید و اومدید وبلاگ دخترم تولد پسر نازتون مبارک انشاللله خدا حافظش باشه و بشه تاج سرتون
مامان نی نی
پاسخ
سلام.خواهش میکنم.تشکرفراوان
مهدیه مامان تبسم
11 دی 93 15:55
سلام . باشه عزیزم. به روی چشم حتما بهتون رای میدم. میشه به منم رمز بدید مخصوصا تولد گل پسری رو؟
مامان نی نی
پاسخ
sسلام ممنونم.حتما.براتون ارسال میکنم.