محمدکیانمحمدکیان، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره

محمدکیان عزیزدل مامان وبابا

عکس های تولد دو سالگی محمدکیان جون

1392/8/9 10:43
نویسنده : مامان نی نی
3,100 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزدلم

امروز به تو فکر می کنم

به زمانی که چشم گشودی

و آغوش زمان ضربان قلبش با تو یکی نمود

و آنگاه دنیایم با تو آغاز شد

 

کاش دانه های دلم همچو اناری پیدا بود...

تا می دیدی دانه دانه، هزار دانه تو را دوست میدارم!

همیشه لبانت پر خنده باد

و مرا همین بس که دوستت دارم...

مثل دیروز...

مثل امروز...

مثل فردا...

Happy Bitrhday My Love!

 

جهت دیدن عکس های جشن تولد زنبوری محمدکیان جون به ادامه مطلب مراجعه نماید...


به لطف خدای مهربون امسال هم تونستیم یک تولد خوب برای گلپسرمون بگیریم.که البته امسال کوچیکتر و خودمونیتر برگزار شد.

                                      هورا هوراهوراهوراهوراهورا

مبارک

 البته بگم که تم تولد آقا کوچولومونم امسال زنبوری بود،که تمامی طراحی های کامپیوتری توسط خودم و مابقی هنرهای دستی هم توسط خاله الهام جون خیلی عزیز آقا صورت گرفت.

 

روز قبل از جشن تولد وبرخی از تزیینات سالن پذیرایی:

تولد 

محمدکیان مامان در حال بررسی وسایل و تجهزات:

تولد2 

تولد1

به قول گل پسرمامان:انبور(زنبور)

 

تتولد

یک عکس قبل از روز تولد.

هوراهوراروز تولد:هوراهورا

کارت دعوت :

کارت

فلش های به سمت تولد زنبوری:

تتولد

 

فلش آسانسور

 

نیشخندنیشخند 

تولد

خوش آمدگویی زنبوری:

تولد

 ردپای زنبوری:

تولد.

البته بگم که پاها با انگشت بودند،که قبل از اومدن مهمونا آقامحمدکیان جون زحمت تک تک انگشت ها را کشیدند!!!لبخندچشمک

تزئینات داخل سالن:

تولد7

کلاه های زنبوری تولد

تولد

بادکنک های روی پرده ها

تولد

اعداد 2 آویزی

تولد

نماییی کلی از ساعت تولدگل مامان

تولد2س

زنبور پسرلبخند

تولد2سا

زنبوردخترلبخند

که با زحمت خاله الهام جون تهیه شده بودند و به تعداد4تابودند.

تولد2سال

آویز بادکنکی

تولد2سالگ

آویزهای روی اپن

تولد

برثدی

Happy Birthday 

ریسه

ریسه زنبوری اسم محمدکیان جون با عکسای عشق مامان

تولد2سالگی

اینم یک نمای کلی

ریسه

ریسه روی دیوار:محمد

ریسه1

ریسه دیواری:کیان

لبخندلبخندلبخند

تتتتولد

زنبورکای رنگین

تولدد

قلبشاهزاده مامانقلب

تولدت

عمرمامان در حال خوش آمدگویی

میوه خورون:بالیبل زنبوری

تولدد

تولد

نی نای نی نای،وای وای ،نی نای نی نای

کیک زنبوری تولد محمد کیان جون:

کیکه

لبخندازحق نگذریم.واقعاهمونی بود که سفارش دادیم.نیشخند

کیک2

دوباره کیک تولد

تولدکیک

چاقوی بی خطر کیک برون

کیک3

نمای کلی از کیک تولد

کیک4

ازمحمدکیان جون بگم که در مرحله اول کیک برون کمال ناهماهنگی را با ما داشت و کلی گریه کرد.

کیک5

اینم چهره گریان شاه زنبورا توروز تولدش.

ودر نهایت به لطف عموحسن جونش آروم شدودوباره برگشت برای کیک برون و...

کیک6

درگوشی بین عمو و گلپسر

کیکتولد

خب بالاخره مراسم کیک برونم تموم شد.

  

یک نکته مهم که کم کم رسیدیم به سالگردساعت تولد آقا:

تایم تولد

شام1

 

میز شام:

شام

نمای کلی از میز شام:

پذیرایی عبارت بود از:باقالی پلو و گوشت-جوجه کباب-پلووقورمه سبزی

سالادفصل و مخلفات(همه بالیبل زنبوری)

تفلد

شامم

شام

شام

البته بگم که زحمت درستیدن غذاهارو عمه جونی های گلپسر و مادرشوهر عزیزم کشیدند.

خجالتوماهم کلیخجالت

شامممم

دسرها هم:ژله های رنگین و کرم کارامل بودن

 گیفت های پدربزگها ومامانی های عزیزمحمدکیان جون:

عکس تولد

اولین هدیه

عکس تولد8

البته بگم که همه عاشق این عکسش شده بودند.

گیفت بقیه مهموناهم عکس محمدکیان جون بودبه همراه کارت تشکر:

عکس

کارت تشکر

کارت تشکر

گیفت مهمونای کوچولومون

توللد

چون کلا3تا کوچولوداشتیم براشون کلی کتاب داستان و شکلات دادیم.

ودر نهایت هدایایی که مهمونای گلمون زحمتشو کشیده بودن:

birthday

قسمت دوم هدایا

هدیه

ودر نهایت برگه یادگاری:

یادگار

بعدازدلنوشته های مهمونای گلمون برای گلپسرمامان

یادگاری

پایان جشن تازه آقامحمدکیان حس بازی کردنش گل کرده بود.  بازیی            قلب  ودر نهایت از زحمات کلیه عزیزان خصوصا خاله جونی های عزیزش کمال تشکرراداریم.قلبقلب

 

 عزیز دلم یک بار دیگه بهت تولدت را تبریک میگم.امیدوارم همیشه شاد و سربلند و موفق باشی.

 

 

 

  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (24)

سپیده
11 آبان 92 9:40
سلام گلم. مبارک باشه و ثبت شد.
اگه عکس محرم گل پسری رو هم دارید و برای محرم گرفتید برامون بفرستید


سلام ممنون وتشکر.
مامان آوش
11 آبان 92 9:42
سلام قند عسل تولدت مبارک ، عزیزم ایشااله صد ساله شی ، همیشه با مامان بابا خوش باشی
آوش من 26/07/1390 روز تربیت بدنی به دنیا اومده.


سلام ممنونم.خیلی خیلی برای شماهم مبارک باشد.
شایان جونی
11 آبان 92 11:43
سلام مبارک باشد.موفق وپیروزباشی گلپسر


سلام ممنونم
مامان بهاره مامان امیرمحمد
11 آبان 92 13:07
وای ببخشید مشخصاتم را بذاریم در کامنت قبلی بازم تولدت مبارک


خواهش میکنم.ممنونم
معصومه
11 آبان 92 22:16
عزیز دلم قربونت برم من چقدر زحمت کشیدی ایشالله مادرشوهر شی و خسته شی و کوفته شی و ته دلت ذوق کنی که کیان جون دوماد شده عزیزم


سلام .ممنونم.شماخیلی لطف دارید عزیزم.
سودابه
12 آبان 92 9:41
سلام .دلم پوسید بس که کنج خونه وبم کز کردم و منتظر حضور دخملیام شدم تا خبری از نی نی هاشون بدن بهم.این شد که گیوه ام رو ورکشیدم و چادر و چاقچور کردم تا یکی یکی به همتون سر بزنم ببینم سلامت هستین الحمدالله؟میدونین قراره برم پام رو جراحی کنم گفتم قبلش یه دیداری تازه کرده باشم و حلال واری بطلبم.خوب خدارو شکر که شما سرتون گرمه وسلامتین.زنده باشین


سلام .ممنونم.شماخیلی لطف دارید عزیزم.
مامان بابای الیسا
12 آبان 92 11:23
عزیزم تولدت مبارک قربونت برم وای چه مامانی هنرمندی و چه خاله هنرمندی خسته نباشین عزیزم همه چی قشنگ و عالییییییییییییییی بود پسر گلم انشاالله 120 ساله بشی و کنار پدر و مادرت جشن بگیری گلم

سلام خیلی خیلی ممنونیم.انشاا.. الیسای شما هم همین طور موفق باشدید
سحر
12 آبان 92 13:28
سلااااام

تولدت مبااااااارک عزیز دلم ..

شما هم خسته نباشی مامانی ..

همه چیز عااااالی بود واقعا

ایشالله که تولد 120 سالگی گل پسرو جشن بگیرین

ممنون که اومدین

با افتخار لینک شدید

جیگری رو از طرف من ببوسینش







سلام مرسی گلم.خیلی زحمت کسشیدید.
معصومه
12 آبان 92 17:43
عزیز دل ممنونم بهم سر زدی قربونت برم از اینکه به فکری دوستت دارم


سلام-خواهش میکنم.لطف دارید.
مامان بردیا
13 آبان 92 1:01
تولدت مبارکمنتظر عکساشیمپیش ما هم بییاید خوشحال میشیم


سلام وممنونم.عکساشوکه گذاشتم خانومی.تشکر
مامان آدرين
13 آبان 92 9:38
سلام، دوست عزيزم، تولد گل پسري مباررررررررك اميدوارم صد ساله بشه و ساليان سال در زير سايه خداي بزرگ و مامان و باباي مهربونش شاد و خرم زندگي كنه. مرسي كه به وبلاگ ما هم سر زديد با اجازتون شما رو لينك مي كنم كه بيشتر ببينيمتون اگر دوست داشتيد شما هم لينك كنيد.


سلام خیلی خیلی ممنونم.بله منم لینکتون کردم.
خاله فریبا
13 آبان 92 10:04
تولدت مبارک باشه عزیز دلم خیلی تولدت قشنگ شده بود دست مامانی هنرمندت و خاله جونی هات درد نکنه و خدا برات حفظشون کنه ان شاالله 120 ساله بشی
در ضمن با اجازتون من شما رو لینک کردم. اگه مایلین شما هم لینک کنید


سلام عزیزم.خیلی خیلی ممنونم.بله منم لینکتون کردم.
مامان مهساجون ومحمدمعین جون
13 آبان 92 13:09
سلام مامانی خسته نباشی همه چی خیلی خوشمل شده دستت درد نکنه واقعا هنرمندی اااا
تولد گل پسری هم مبارک باشه


سلام عزیزم.لطف دارید.تشکر
درسا کوچولو و مامان
13 آبان 92 14:42
تولدت مبارک محمد کیان عزیز دست مامانی درد نکنه با اینهمه زحمتی که برات کشیده بود ایشالا که هزار ساله بشی عزیز دلم
اتفاقا تولد دخمل ماهم زنبوری بودش و تازه عکسهاش را گذاشتم خوشحال میشم تشریف بیارید


سلام ممنونم.تولدنازگلتونم مبارک.
مامان بردیا
13 آبان 92 19:49
به به چه تولدیییییییییییییییییییییییییییییییهمه چی عالی بود مامانی خسته نباشید دستتون درد نکنه با افتخار لینک شدید


سلام مرسی گلم .خیلی خیلی ممنونم.
مائده(ني ني بوس)
13 آبان 92 22:29
زززززززززززززززززززز
تولد ٢سالگيت مبارك زنبور كوچولوآفرين به اين ماماني با سليقه


سلام خیلی ممنونم.موفق باشید خانمی.
الهام مامان محیا
13 آبان 92 23:06
سلام عزیز اومدیم


تو دلم سبد سبد گلهای سرخ ومیخک
محمدکیان دوستت دارم تولدت مبارک


سلام خیلی ممنونم .خانومی مهربون.موفق باشید
نیلوفر/مامانه روژینا
14 آبان 92 3:15
تبریک میگم عزیزم. تولد گل پسری مبارک خیلی خیلی زخمت کشیدیذ و واقعا تولدش عالی وقشنگ شده. خسته نباشی.خیلی زیبا و با سلیقه بوووود. عزیزم ممنون بابت تبریکت برای تولد دخملی.خوشحال میشم بیشتر باهم اشنا بشیم اگه مایل به تبادل لینک هستی خبرم کن محمد کیان جونو ببوس


سلام عزیزم بازم ممنونم.خیلی لطف دارید چشم لینکتون کردم.موفق باشید
مامان حسام كوچولو
17 آبان 92 1:05
واي واي واي چه چيزاي قشنگي چه جشن تولد توپي ماماني خسته نباشي گل كاشتي
بازم مي گم تولد قند عسلت مبارك


سلام ممنونم.شماخیلی لطف دارید.
مامان محمدحسام
19 آبان 92 9:28
سلام عزيزم ممنون كه به ماهم سرزدين تولد گل پسرتون آقا محمدكيان هم مبارك باشه ايشالله جشن هزار سالگيش
مامان نی نی
پاسخ
سلام خانم .خیلی خیلی ممنونم.موفق باشید.
عمه جونی
27 آبان 92 17:42
خیلی عکس های قشنگی بود ببخشین دیر رسیدم منم با تأخیر تولد دوسالگی محمد کیان عزیز رو تبریک میگم یه سوال؟ این تم رو خودتون طراحی کردین؟
مامان نی نی
پاسخ
سلام مرسی خانم.بله بیشترش راخودم ،البته کمی با کمک یکی از دوستام.
مامان احمدرضا
7 دی 92 7:47
سلام خانومی ممنون که به وبلاگ من سرزدی منم تولد دو سالگی پسرم بهمنه میخوام براش با تم باب اسفنجی جشن بگیرم و کلی مهمون دعوت کنم امیدوارم همکاریهای لازم و داشته باشه... انشاا.. شما هم تولد 120 سالگی گل پسرتون و بگیرید.خوشحال میشم بازم بهمون سر بزنی
مامان نی نی
پاسخ
سلام خواهش میکنم.انشاا.. به سلامتی و شادابی برگزار بشه.موفق باشید
ساناز
20 اسفند 92 11:31
سلام . چه تولد قشنگي بود محمد كيان جوووون . مباركت باشه عزيزم با تاخير
مامان نی نی
پاسخ
سلام ممنونم.
سپیده
4 خرداد 93 15:24
ببخشید فکر کردم عکس تولدش رو ثبت نکردم.