محمدکیانمحمدکیان، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره

محمدکیان عزیزدل مامان وبابا

سپندارمزدگان(روزعشق ایرانیان باستان)

1392/11/28 10:22
نویسنده : مامان نی نی
151 بازدید
اشتراک گذاری

 

ali-mahsa ali-mahsa دوستت دارم دوستت دارم ali-mahsa   ali-mahsa

 

        

عزیز تر از جانم

پاره ی تنم

دوستت دارم

... 

صدای دلنوازت را

نگاههای معصومانه ات را

شیطنت های کودکانه ات را

اشک های بی کینه ات را

دل پاک و مهربانت را  

همه را دوست دارم

       

http://zibasaz.niniweblog.com/

عزیزدلمی

 

http://zibasaz.niniweblog.com/

                                        

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان آريانا
29 بهمن 92 12:35
ماشالله.عكس بسيار زيباييه.زيبا هم گرفته شده.خيلي خوشم اومد.
مامان نی نی
پاسخ
ممنونم.شماخیلی خیلی لطف دارید.تشکر
طراح نو
3 اسفند 92 11:54
پاسخ: باعرض سلام چشم همین امشب تم درخواست شما رو طراحی میکنم ببنید ممنون از حضورتون
مامان دنیز
3 اسفند 92 17:39
سلام چه گل پسر خوشتیپی ماشالله خوشحالم به ما سر زدی دوست جوون من لینکتون کردم
مامان نی نی
پاسخ
سلام مرسی عزیزم.چشم منم لینکتون میکنم.تشکر