محمدکیانمحمدکیان، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره

محمدکیان عزیزدل مامان وبابا

برای مادر عزیزم

1393/1/30 20:05
نویسنده : مامان نی نی
223 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه عزیزان

فرا رسیدن ولادت حضرت فاطمه(س) را به همه زنان و مادران عزیز تبریک عرض میکنم. 

   برای مادرم: 

 

برای مادری از جنس بهار سبز ‍‍‍

او که سالها عاشقانه در آغوشم گرفت

با نوازش هایش بزرگ شدم

می نویسم چه بزرگ مادری دارم

بزرگ مادرمم

دوستت دارم به تمام ثانیه های عمرم........   

 به دنیا آمدم تنها، با ترس و گریان که در آن لحظه تو مرا در آغوش گرفتی .... تنهایی، ترس و غصه همه برایم در آغوشت بی معنی شد. 
در ناتوانی و ضعف تمام بودم که به من جان دادی و عصاره وجودت را به من اهدا کردی ....
به هر بهانه به من گفتی "عاشقم هستی" 
ولی من اینقدر درگیر بزرگ شدنم بودم که یادم رفت محبتت را پاسخ دهم و 
اما تو بی دریغ به من عشق ورزیدی ....
 ... تو یکی بودی و هستی تو "مادر" من هستی و بی نظیری....
روزت مبارک ای فرشته مهربان 
بدان با تمام بی مهری هایم وقدرنشناسیهایم... دوستت دارم

       

 

پسندها (1)

نظرات (3)

مامان آرشیدا
1 اردیبهشت 93 9:31
عزیزم ممنون که وبلاگ ما سر زدید،روزتون مبارک باشه من لینکتون کردم اگه دوست داشتید شمام بلینک...
آزاده مامان کوروش
1 اردیبهشت 93 19:18
روزمادر بر شما و مادر گرامیتان مبارک.
مامان نی نی
پاسخ
ممنونم.وهمچنین به شمادوست گرامی
عفیفه بانو
15 اردیبهشت 93 17:05
سلام . خدا گل پسرتونو واستون نگه داره سوپرایزتون چی هست ؟ ما همراهتونیم
مامان نی نی
پاسخ
سلام خیلی ممنونم.سوپرایززموون؟؟