محمدکیانمحمدکیان، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره

محمدکیان عزیزدل مامان وبابا

کمی خودستایی به مناسبت تولدم...

1393/2/15 9:11
نویسنده : مامان نی نی
240 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بر همه دوستان خوبمون  

  امروز سالگرد تولد خودم هست.   

 

یاد تو حس قشنگیست که در دل دارم 

دوستت دارم و برخود میبالم

بهترین من پسرم 

دوستت دارم

       

بهترین هدیه عمرم:

      totalgifs.com alfabeto-atualiztrem gif gif arg-train-alpha-D-25.giftotalgifs.com alfabeto-atualiztrem gif gif arg-train-alpha-A-25.giftotalgifs.com alfabeto-atualiztrem gif gif arg-train-alpha-M-25.giftotalgifs.com alfabeto-atualiztrem gif gif arg-train-alpha-M-25.giftotalgifs.com alfabeto-atualiztrem gif gif arg-train-alpha-A-25.giftotalgifs.com alfabeto-atualiztrem gif gif arg-train-alpha-H-25.giftotalgifs.com alfabeto-atualiztrem gif gif arg-train-alpha-O-25.giftotalgifs.com alfabeto-atualiztrem gif gif arg-train-alpha-M-25.giftotalgifs.com alfabeto-atualiztrem gif gif trem.gif                           

     totalgifs.com alfabeto-atualiztrem gif gif arg-train-alpha-N-25.giftotalgifs.com alfabeto-atualiztrem gif gif arg-train-alpha-A-25.giftotalgifs.com alfabeto-atualiztrem gif gif arg-train-alpha-I-25.giftotalgifs.com alfabeto-atualiztrem gif gif arg-train-alpha-K-25.giftotalgifs.com alfabeto-atualiztrem gif gif trem.gif  

محمد کیان

عزیز دلم پسر گلم

خدای اطلسی ها با تو باشد

پناه بی کسی ها با تو باشد

 تمام لحظه های خوب یک عمر

به جز دلواپسی ها با تو باشد

       

تشریف بیارید ادامه مطلب جهت دیدن سوپرایز من!!!   

دیشب من و گلپسری رفتیم با هم بیرون بعدشم رفتیم یک جایی که گل مامان خودشو خوووشگل کنه!! 

برخلاف تصورم کلی همکاری کرد و پسر خوبی بود.

گلپسر آرایشگاه عشق مامان عزیز دلم گل مامان عشق من خوشگل من دوست گلپسری  

البته بگم که محمدکیان جون تنها نبود و دوست نقاب پوشش به نام سینا هم بود که کلی باما همکاری کرد.

 عزیزدلم عمرمنی دوستی گل مامانی 

ای قشنگترین هدیه ی الهی...

ای زیباترین بهانه ام برای زندگی...

ای که با نگاه معصومانه ات مرا شیفته خود ساخته ای...

وبا لبخند دل فریبت ,دل و قلب و روحم را ربوده ای ...

بی تو هیچم  و با تو دنیا از آن من است...

خدا را به خاطر داشتنت هزاران بار شکر 

  

پسندها (2)

نظرات (12)

مامان آرشیدا
15 اردیبهشت 93 9:57
اول تولد خودت مبارک باشه خانوم خانوما ،ایشاله سالهای سال در کنار همسر و محمد کیان عزیزم به خوشی سپری کنید،آرزوی بهترینا رو واستون دارم
مامان نی نی
پاسخ
سلام خیلی خیلی ممنونم.انشاا.. همین طور در کنار شما دوستان گلمون
مامان آرشیدا
15 اردیبهشت 93 9:59
واااااای گل پسرو ببین چقدر ناز شده،آقا شده واسه خودش خوشگل که بود خوشگلترم شد شازده پسر اسفند براش دود کن مامانشمرسی مرسی عزیزم.چشماتون خوشگل میبینه عزیزم
مامان آرشیدا
15 اردیبهشت 93 10:02
ایشاله اصلاح دامادی بری خاله جون
مامان نی نی
پاسخ
انشاا....متشکریم
مامان امیر عباس و ارغوان (دوقلوها)
15 اردیبهشت 93 12:54
تولدت مبارک مامانیه مهربون چقدر عوض شده گل پسری مبارک باشه
مامان نی نی
پاسخ
سلام مرسی.خیلی لطف کردید.
معصومه
15 اردیبهشت 93 14:14
سلام به مامانی و گل پسری ممنونم بهم سر زدی منت گذاشتید از آشناییتون سعادتمندم عزیزم برای من و نی نی دعا کن که همدیگه رو ملاقات کنیم و این زمان به سرعت بگذره و نی نی سالم بیاد بغل مامانش راستی چه موهای نازی داشته گل پسر حیف که کوتاه شدن ولی انشالله بزودی رشد میکنه مبارکش باشه تولدتم مبارک
مامان نی نی
پاسخ
سلام مرسی.انشاا..به زودی به آرزوتون میرسید. بله با اون موهاش خیلی فرق میکرد ولی دیگه باید کمی مرتب تر میشد که فتیم موهاشو به قول خودش خوووشگل کردیم.ممنونم.
مامان زویا
15 اردیبهشت 93 14:39
عزیزم تولدتون مبارک .همیشه شاد باشید . سورپرایز جالبی بود. کوتاهی موی پسرکتم مبارک .انشاالله دامادیش
مامان نی نی
پاسخ
مرسی خانومی.لطف دارید.انشاا....
ساناز
15 اردیبهشت 93 17:02
عزیزم تولدت مبارک سوپرایز راستی چیه
مامان نی نی
پاسخ
تشکر.سوپرایززز
ساناز
15 اردیبهشت 93 17:05
خخخخخخ سوپرایز ادامه مطلب بود پس مبارک باشه خیلی خوشگل شده
مامان نی نی
پاسخ
مرسی.
مامان آریانا
16 اردیبهشت 93 7:39
سلام،تولدتون مبارك.ماشالله گل پسري چقدر ناز شده.
مامان نی نی
پاسخ
سلام .ممنونم.لطف دارید عزیزم
مامان
17 اردیبهشت 93 13:40
سلام عزیزم ممنون که به من سرزدی تولد تولد تولدت مبارک
مامان نی نی
پاسخ
سلام خواهش میکنم عزیزم.
مامان
18 اردیبهشت 93 9:42
مبارک باشه موهای پسر گلت
مامان نی نی
پاسخ
رسی عزیزم.لطف دارید.
سپیده
4 خرداد 93 12:03
سلام. خواستم ثبت کنم ولی قفل راست کلیک داره