محمدکیانمحمدکیان، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

محمدکیان عزیزدل مامان وبابا

هنرهای خانه داری محمدکیان جون

1393/2/6 18:57
نویسنده : مامان نی نی
436 بازدید
اشتراک گذاری

سلام 

این روزهامحمدکیان جون کلی کاری و زحمت میکشه اونم برای من و کارای خونه.

79

 

 اندراحوالات محمدکیان جون:

چندشب پیش کلی اصرار داشت که منم بیام ظرف بشورم و البته باید غذا هم درست کنم!!!!!شکلک های لوازم اشپزخانه [ متحرک ] 1   شکلک های لوازم اشپزخانه [ متحرک ] 1   شکلک های لوازم اشپزخانه [ متحرک ] 1

که این جوری شدکه اول باهم غذا درست کردیم و بعدشم(مثلا) آقازحمت شستن ظرفها رو کشیدن.   شکلکهای جالب و متنوع آروین   شکلک های محدثه

 

 45

  شکلکهای جالب و متنوع آروین منم جهت همکاری با آقاکوچولو کلی باهاش کنار اومدم .   شکلکهای جالب و متنوع آروین

خانه داری1

خانه داری  خانه داری2 خانه داری3  

 به به عجب غذای خوشمزه ای برامون درست کرد. 56.gif  


 بعد از پخت و پز اصرار پشت اصرار که باید خودم ظرف ها را بشورم.  شکلک های محدثه

خانه دداری خانه داری نانازمن خسته نباشی گلم    

 عزیز دلم خسته نباشی. 

61

در قسمت بعدی کلا آموزش شستشوی سبد از طرف آقامحمدکیان برای مامان داشتیم:

1 2 3 4

    پسر نازم 

تبسم تو تجسم تمام خوبی هاست

به تبسمت سوگند شاد بودنت آرزوی ماست 

   دوستت دارم     

Avazak.ir Line1 تصاویر جداکننده متن (1) Avazak.ir Line1 تصاویر جداکننده متن (1) Avazak.ir Line1 تصاویر جداکننده متن (1) Avazak.ir Line1 تصاویر جداکننده متن (1) Avazak.ir Line1 تصاویر جداکننده متن (1) Avazak.ir Line1 تصاویر جداکننده متن (1)

پسندها (1)

نظرات (2)

الهه
28 اردیبهشت 93 8:27
سلام عزیزم.واقعاخسته نباشید.
hanieh
20 بهمن 94 16:18
سلام عزیزم وبلاگت عالیه خدا محمد کیان جونو برتون نگه داره
مامان نی نی
پاسخ
سلام ممنونم