محمدکیانمحمدکیان، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

محمدکیان عزیزدل مامان وبابا

روزانه های محمدکیان جون

1393/4/3 10:03
نویسنده : مامان نی نی
1,182 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام به همه دوستان

محبتعشق من محبت

محمدکیان

 

به اندازه تمام خوبی های دنیا دوستت دارم 

Gifs Animés je taime 35 

لطفاتشریف بیارید ادامه مطلب.....

 

سلام به همه دوستان

محبتعشق من محبت

محمدکیان

ای فاتح هفت آسمان قلب عاشقم,

به آن همه صداقتی که 

در نگاه توست, قسم!

در مقابل خالق بی همتا,

سجده شکر بجا می آورم

که تو را در خاک پاک آریایی مان آفرید

تا من امروز

به عشق" تو "زندگی کنم!

دوست دارم

 

محمدکیان جون وموبایل بازی.

محمدکیان

ای تماشایی ترین مخلوق در روی زمین ! آسمانی میشوم وقتی نگاهت می کنم!valentines06 smiley, static smiley, smiley, happy smiley, heart smiley

   

گلپسر و مراسم سبزی پاک کنی وکمک فراوان به مامانراضیراضی

سبزیسبزی1سبزی3سبزی5سبزی پاک کنی

صمیمانه از کمک های محمدکیان جون تشکرمیکنم.valentine27 smiley, static smiley, male smiley, happy smiley, valentine smiley

این روزا که هواگرمه،گلپسر به هوای شستشوی لباسش،خودشو سریع میرسونه به حمام والبته آب بازی و کلی لذت میبره.

آب تنیآب تنییحمام

چندشب پیش با گلپسر رفتیم پارک و کلی بازی کرد و در نهایت افتاد زمین و دستش زخمی شد.

شب وقتی که از خستگی خوابش برده بود،دستشو دیدم که اینجوری شده بود.

عزیزمزخمی شدنزخم

الهی مامان بمیره برات گلم.brokenheart smiley, broken smiley, heart smiley, heart smiley, cry smiley

   

حقارت واژه ها را وقتی دیدم که نتونستن مهربونیت رو توصیف کنند
به اندازه تمام خوبی های دنیا دوستت دارم

Gifs Animés je taime 35

پسندها (2)

نظرات (5)

مامان
5 تیر 93 11:32
سلام عزیزم . خوبی ؟
مامان نی نی
پاسخ
سلام مرسی.شماخوبید
مامان آرشیدا
9 تیر 93 12:18
آخی عزیزم چرا مواظب خودت نبودی گلپسر
مامان نی نی
پاسخ
مرسی.عزیزم.آره دیگه.
مامان آرشیدا
9 تیر 93 12:18
خیلی عکساش ناز شده قربونش برم
مامان نی نی
پاسخ
خیلی لطف دارید.
خاله جون
24 تیر 93 11:23
خیلی دوستش دارم . خدا ببخشه براتون . زیر سایه پدر مادر
مامان نی نی
پاسخ
ما هم خیلی خیلی دوستت داریم.
خاله جون
24 تیر 93 11:32
فدای این عکسای خوشگلش بشم . الهی چرا دستش زخمی شده ؟
مامان نی نی
پاسخ
بازی میکرده افتاده زمین.