محمدکیانمحمدکیان، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره

محمدکیان عزیزدل مامان وبابا

روز تولد گل پسرمامان

1392/7/27 9:41
نویسنده : مامان نی نی
292 بازدید
اشتراک گذاری

ر

امروز ثانیه هایم نام تو را فریاد می زنند

و من در اوج عشق فریاد می زنم:

به زمین خوش آمدی فرشته ی مهربون

 

دوست داشتن ؛ زبان ٬ زمان ٬ راه ٬ دلیل ٬ نشانه نمی خواهد

دوست داشتن دل می خواهد 

 یک “من” می خواهد و یک تو

پسرم

پاره ی تنم

من خیلی دوستت دارم

 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد موسیقی، روزگذر دات کام http://www.roozgozar.com


 شکلک های محدثه

امروز ثانیه هایم نام تو را فریاد می زنند

و من در اوج عشق فریاد می زنم:

به زمین خوش آمدی فرشته ی مهربونبغلماچبغلماچ


دوست داشتن ؛ زبان ٬ زمان ٬ راه ٬ دلیل ٬ نشانه نمی خواهد

دوست داشتن دل می خواهد 

 یک “من” می خواهد و یک تو

پسرم

پاره ی تنم

من خیلی دوستت دارم

 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد موسیقی، روزگذر دات کام http://www.roozgozar.com


تو آمدی و خدا خواست پسرم باشی

و بهترین غزل توی دفترم باشی

تو آمدی و خدا خواست از همان اول

تمام دلخوشی لحظه های عمرم باشی

 

تک تک ستاره های عمرت بلند و والا

باقی عمرت ۱۰۰۰ به بالا

امروز روز تولدته عزیزم

عزیزمی ، دوستت دارم

 

گل خوشبوی زندگی ام

 سالگیت مبارک

امیدوارم که در پناه خدای مهربون همیشه سلامت و شاد و سر بلند باشی

از خدای عزیزم میخوام که به تو گل قشنگ زندگیم عمر طولانی و با عزت عطا کنه و در

زندگیت فقط خیر ببینی.

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان راضیه
27 مهر 92 19:42

تولدت مبارک عزیزم
انشالا 120 ساله بشی خاله



تشکرعزیزم