محمدکیانمحمدکیان، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 23 روز سن داره

محمدکیان عزیزدل مامان وبابا

مژده مژده

1392/7/29 8:22
نویسنده : مامان نی نی
236 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستان عزیز


به لطف خدای مهربون پسرم 2ساله شد وجشن تولدش هم به خوبی برگزار شد.(البته

امسال

خیلی خیلی خودمونی ها بودن).


و از تمامی دوستانی که ما را شرمنده نمودند کمال تشکر را دارم.

 

 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد موسیقی، روزگذر دات کام http://www.roozgozar.com

 مژده مژده 

به زودی در اولین فرصت عکس های مراسم تولد گل پسر را براتون میگذارم.


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان حسام كوچولو
4 آبان 92 15:50
انشالله به سلامتي.
راستي چرا نظراتت رو تاييد نمي كني گاهي من فكر مي كنم نظر براي پستات گذاشتم يا نه ؟
البته ببخشيد فوضولي كردم


سلام مرسی-بیشترشونو تایید میکنم.نه خواهش میکنم.
مامان راضیه
5 آبان 92 23:28
سلام عزیزم
محمد کیان جون تولدت مبارک خاله
ببخشید من یکم دیر بهت تبریک گفتم
انشالا 120 ساله بشی خاله جون
می بوسمت عزیزم

منتظر عکسای تولدت هسیتم


تشکرعزیزم-انشاا..به زودی.
مامان روانشناس
6 آبان 92 0:05
دوست عزیز با قصه درمانی روی کودکت کار کن و فواید مهد و مزایاشو براش بگو و دلیل مهد رفتنش رو جوری که اطمینان پیدا کنه زود برمیگردی سراغش و غیره و غیره