محمدکیانمحمدکیان، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 23 روز سن داره

محمدکیان عزیزدل مامان وبابا

27ماهگی گلپسرمون

1392/10/27 10:29
نویسنده : مامان نی نی
186 بازدید
اشتراک گذاری

 یکی یه دونه ی من 27ماهه شده

27ماهگیت مبارک عزیز دلم این روزا خیلی  به عکس های چند ماه پیشت نگاه می کردم واااااای که چقدر زود گذشت عزیز دلم

جالبه که هر وقت ازت میپرسیم چند سالته؟ میگی 2سال و 2ماه

 

 

     

 

 

 

این روزا خیلی هوامو داری و حین هر کاری که بشی یک مرتبه  میای تو بغلم ودستات رو دور گردنم حلقه می کنی و منو می بـــــوسی واااای که چقدر ضعف می کنم واسه این لحظه.....

 

 بازی

چند شب پیش رفتیم سرزمین بازی بچه ها

کلی بازی کردی گلم

بازی1

آخ که پیله کردی بودی بر عکس سرسره را بیایی بالا!!

 

گلپسرم خیلی خیلی دوستت داریم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان آريانا
28 دی 92 7:11
27 ماهگي گلپسرتون مبارك.