محمدکیانمحمدکیان، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره

محمدکیان عزیزدل مامان وبابا

29 ماهگی گل پسر

1392/12/27 12:44
نویسنده : مامان نی نی
388 بازدید
اشتراک گذاری

                 

گلپسرمون ، تاج سرمون 29 ماهه شد

           

 

یک سبد احساس را
با تو قسمت می کنم
در شب میلاد تو
جان نثارت می کنم
عشق زیبای تو را
رونق دل می کنم
با تو ای زیباترین
احساس بودن می کنم…

عزیز دلم 

تولدت مبارک

         

عشق مامان

        

اواخر اسفند 92 هست. دیگه چیزی نمونده تا عمو نوروز بیاد و همه جا رو شکوفه بارون کنه. روزای بیست و هشت ماهگیت هم داره دیگه تموم میشه و به امید خدا قدم توی ماه بیست و نهم زندگیت میگذاری. کاشکی یه عینک داشتم که میتونستم به چشمم بزنم و بیست و نه سالگیت رو ببینم. .......................................

شکلک های محدثه

                 

گلپسرمون ، تاج سرمون 29 ماهه شد

           

 

یک سبد احساس را
با تو قسمت می کنم
در شب میلاد تو
جان نثارت می کنم
عشق زیبای تو را
رونق دل می کنم
با تو ای زیباترین
احساس بودن می کنم…

عزیز دلم 

تولدت مبارک

         

عشق مامان

        

اواخر اسفند 92 هست. دیگه چیزی نمونده تا عمو نوروز بیاد و همه جا رو شکوفه بارون کنه. روزای بیست و هشت ماهگیت هم داره دیگه تموم میشه و به امید خدا قدم توی ماه بیست و نهم زندگیت میگذاری. کاشکی یه عینک داشتم که میتونستم به چشمم بزنم و بیست و نه سالگیت رو ببینم. واااای که چه کیفی داشت. نمیدونم که الان که داری این خاطرات رو می خونی و ورق میزنی چند سالته و در چه شرایطی هستی! ولی امیدوارم که این قدر که جز به جز نوشتنهای شیرین کاریها و قشنگیهای روزای کودکیت برای من لذت بخش و شیرینه برای تو هم همین قدر جالب و خوندنی باشه . من عاشق این روزا هستم . عاشق دستها و پاهای کوچولوت. عاشق صدای زیر و بچه گونه ات. پسری اما صدات کلفت نیست . خیلی ظریف و دوست داشتنی حرف میزنی . آدم میخواد قورتت بده از بس که شیرینی . اینو بدون که هر سنی که داشته باشی و در هر رده و پستی که باشی و برای خودت مرد بزرگی شده باشی بازم برای من همون محمدکیان کوچولوی شیرین و دوست داشتنی هستی همون پسر بچه ای که با اومدنش به زندگیم تمام لحظه ها و روزهامو پر از عشق و شادی و شیرینی کرد. تو برای من همیشه بهترینی عزیزترینی. دوستت دارم برای تو کمه، من عاشقتم و همیشه عاشقت میمونم.

                  

سال 92 هم داره تموم میشه و شما هم وارد بیست و نه ماهگی شدی و بازم اومدم که بگم از این روزا ...

از کارهای جدیدت کارهای خنده دار و بامزه ات. 

روزهاسرصبح بیدار میشی وکلی پشت سرم گریه میکنی که نرو اداره.وکلی باگریه از هم جدامیشیم .وبعد با پرستارت مشغولی تا من برگردم. 

ظهرها خیلی کامل و خوب غذاتو میخوری و بازم مشغول بازی و شیطونی بعدحدودا دو ساعتی می خوابی و بعدش دوباره یه عصرونه و بازی و  بعدش بابامیاد و شاید هم که یه دوری توی شهر بزنیم و بعدش شام و ساعت یازده ونیم  می خوابیم.    

مهربون مامان: بعضی وقتا چنان میایی و بغلم میکنی و بوسم میکنی که من  واقعا غافلگیر میشم.ولی پراز احساس و انرزی میشم. 

کتک خور شما شدیم: توی این ماه نمیدونم که چرا بعضی وقتها بی هوا میای و یه دفعه حالت تهاجمی میگیری ومن و بابا را حسابی میزنی. ناراحت ما شاا... دستت هم سنگینه !!!!.  تنها برخوردی که ما با این کارت داشتیم این بود که همش گفتیم که محمدکیان جون حواسش نبوده و اشتباه کرده و بعدش هم تو رو تشویق می کردیم که بری و دلجویی کنی و بابا رو ببوسی و نازش کنی. اما یکی دو بار هم شما رو گذاشتیم توی اتاق و با این کار اعتراضمون رو بهت  نشون دادیم اما تو هم توقع نداشتی که باهات این برخورد رو بکنیم. بعضی وقتها هم با کم محلی و بی توجهی به کارت خیلی کارت رو بزرگ نکردیم و الان یکم بهتر شدی و داره از سرت میفته.

 عاشق شلوغ پلوغی: یعنی حتی اگه با یه اسباب بازی هم بازی نکنی دوست داری که همه رو توی اتاق خودت و توی هال بریزی و همه جا رو شلوغ کنی. وقتی هم که من  مشغول جمع و جور اسباب و وسایلت می شم بدو بدو میای و اعتراض میکنی و سبد اسباب بازیهات رو دوباره پخش زمین می کنی و می گی بازی بازی. می خوام بازی کنم. خلاصه که کلی شیطون بلا شدی. 

تکه کلام ها: بعضی روزا نشستی ومشغول بازی هستی و یکدفعه میایی و میگی مامانی زنگ بزن به خاله اهلام (الهام)بیاد با هم بریم دریا.هورررااااااااآخ که معلومه چه قدر دریا بهت خوش گذشته که این قدر دلتنگه دریا شدی. 

وضعیت حرف زدنت: ماشااا...حرف زدنت عالی شده،بعضی وقتا این قدر حرف میزنی که میگیم یکم ساکت باشیم.شاید به خودت بگیری!!!

از حرف زدنت اگه بخوام بگم که خیلی شیرین و ظریف و قشنگ حرف می زنی. اما فقط منو بابا می تونیم بعضی حرفاتو که خاصندبفهمیم و برای بقیه ترجمه می کنیم. چشمک

 

هوللااا : وقتی هم که یه کار درستی و انجام می دی خودت خودت رو تشویق می کنی و دستات و بهم می زنی و می گی هوللااااا. تشویقیعنی تشویق. یعنی تمام مدت ما داریم جنابعالی رو تشوق می کنیم.  

 گفتنی ها زیاده اما این طور تعریف کردن وقت میخواد که دیگه بیشتر از این مجالی نیست. به همین چند خط بسنده می کنم و امیدوارم که برات جالب باشه که چه روزایی رو داری سپری می کنی  و چه شیطنتهایی می کنی.      

عزیز دلم بهترینم دوستت دارم و کلی از کارات ذوق زده می شم و دلم به داشتنت خوشه.

خدایا دلخوشیهای ما رو از مون نگیر و عمر طولانی به همه ی بچه ها و گل عزیزم بده.

وهمچنین به تمامی چشم انتظارا یک گل خشگل اعطا فرما.

آمین یا رب العالمین.

Birthday Blue picture
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)