محمدکیانمحمدکیان، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره

محمدکیان عزیزدل مامان وبابا

چهارشنبه سوری

1392/12/28 11:40
نویسنده : مامان نی نی
134 بازدید
اشتراک گذاری

         

          

 سلام به دوستان خوبمون. 

دیشب جای همه خالی یک کوچولو رفتیم آتیش بازی!!!!

البته طبق معمول مجبور بودم دوربین را از نظر آقا پنهان کنم که دوباره برای دوربین لج نکنه.  

 سرخی تو از من           زردی من از تو 

 آتش

اول فقط یک آتش کوچولو برپاشد.

آقاپسر

گلپسرمون و بابایی همراه هم به تماشای آتش بازی دیگران

فشفشه

بعد کم کم فشفشه هاوترقه های سنگین و..شروع به خودنمایی کردن!!

گلامان

محمدکیان جون به سمت فشفشه های بزرگ.

چهارشنبه سوری

اصرار وخواهش از بابا جون که بریم بازی!!!!!

آتش بازی

آتش بازی جوانان.

فایر

آیشش 

پایان آتش بازی!!!!!!!

 عزیز دلم  

آتشی روشن کرده ام و عهد بسته ام تا خاموش شدنش برایت دعا بخوانم تمام کارهایت روبه را خواهند شد.

چرا که من......هیزمی دیگر در آتش انداخته ام.

سوختن غصه هایت را در سرخی آتش آرزو میکنم.

 دوستت دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)