محمدکیانمحمدکیان، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره

محمدکیان عزیزدل مامان وبابا

سال 92 درحالی که گذشت..

1392/12/29 17:02
نویسنده : مامان نی نی
255 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام به همه عزیزان و دوستان خوبمون 

سال 92 هم  کم کم داره به آخرین لحظاتش نزدیک میشه.سالی پر از هیاهو هیجان شادی و البته غصه.

امروز که آخرین روز از سال 92 هستش ما هم بر آن شدیم که گذر سال92 را به روایت تصویری محمدکیان جون بگذاریم.

 

  

 

سلام به همه عزیزان و دوستان خوبمون 

سال 92 هم  کم کم داره به آخرین لحظاتش نزدیک میشه.سالی پر از هیاهو هیجان شادی و البته غصه.

امروز که آخرین روز از سال 92 هستش ما هم بر آن شدیم که گذر سال92 را به روایت تصویری محمدکیان جون بگذاریم.

 

                                          

سال92

هفت سین92

گل مامی

نازپسر

گلم

مهندس مامان

شیطون بلا

آب بازی

طلای من

خوب من

بازیگوش من

پسرم

شاه من

پادشاها

عششقم

شوماخر

مهربون من

شازده

باادب

نی نای

خوشگلمم

تاج سرم

                 

امیدوارم که سال جدید سال بسیار بسیار خوب وشادو پراز موفقیت ب برای همه عزیزان مخصوصا

گلدخترا و گلپسرای کوچولو.ومحمدکیان عزیزم باشه.

       

 

چند روزی میریم سفرونیستیم.

انشاا..سال خوبی داشته باشید. 

 

شکلک های محدثه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان حسام كوچولو
5 فروردین 93 14:26
*** سال یک هزار و سیصد و نود و سه مبارکــــ باد *** این عید پر از عطر دل انگیز خـــداست سرشار ترین آینه ی خــــاطره هاست نوروز خوشت همیشه رنگین با عـشق آراسـته با دلی که همراه خـــــداست.
مامان نی نی
پاسخ
سلام ممنونم.سال نو بر شما مبارک